Wednesday 7 December 2011

ADDITIONAL MATHEMATICS !!!

as salam,...
choyy...
nmpak buku ape  kat atas tu???agak2 ape eyh??? kalau dah COMPLICATED tu off cuz la ADD MATHS kan???a.k.a subjek yg paling aku MINAT sekali nok!!! huuu...

takde la nk citer ape pown, n pndekkan cerita yg sbnrnya tak berapa panjang tu, tadi aku pergi library dgn dua orang budak comel aka SAHABAT aku, sape lagi kan kalu tak NURSHAZWANI dgn NURUL ASYIKIN kan???budak 2 orang ni..mmg pndai gila add math weyh..SERIOUS!!!tapi agk tak best gak ri ni study sbb tak cukup FORUM nok sbb SAHABAT aku lagi sorng yg bnama NUR SRI HUDA ZAFIRAH takde..aduhai..kalu budak comel ni ada msti best kan??haha..so tdi pgi la blajar add maths dripukul 10.00 pg cmtu smpai 12.30 t/hari cmtu..takde la lme sgt..seriously.. aku dah buleh faham sesiket weh add math tu...oke la tu kan drpd sblum ni BLUR!!oke3..cukup3...nk off sbb .... ape2 je lah kan??k bai..as salam..

p/s: ekin, wani and huda 1 luv u most .... muhahaha :)

No comments:

Post a Comment