Wednesday 28 December 2011



hello....hypss...assalammualaikum all.. :)

hye..rindu nya dgn kau blog..swear!!! hahaoke..korang tgk gamba yg ada kat atas tu mesti korang tau tu movie apa kan???bagi yang tak tau biar aku bagi tau !!! TITANIC la...its was freaking awesome movie weyh..oke2..bukannya aku nk citer apepown..lagi beberapa hari dah mak masuk 2012 kan??sooo dah sedia??? apa azam korang ?? dan next year jugak aku one of the SPM's candidates weyh!!! what???spm????  seriously..i'm not ready at all..mama!!! aku tak sesia langsung..rasa sekejap sangat mase kat form 4 duli..and now aku dah nk masuk form 5 and then SPM!!!wohoo..oke2 lah.. NADIAH, kau nak spm kan??? kau nak jadi doktor kan??? kau nak banggakan mama dengan ayah kau kan??? sooo..ape kau tunggu lagi..pergi la baca buku tu..BIOLOGY.PHYSICS ADDMATHS ,CHEMISTRY kau mesti pro , oke nadiah??? subject lain polishkan lagi..then kau boleh??huh!!! banyak la..semua subjek aku tunggang-langgang lagi tau!! seriously, aku tak pandai..tapi aku nk jadi doktor..tapi kalu aku tak berusaha aku takkan dapat apa yang aku nak kan???

soooo..you can do it bebeh :)

No comments:

Post a Comment