Wednesday 12 October 2011

bosan tahap ICU :p

hi blog...peeeeps..as usual aku akn mlepaskan ape yg aku rase nk lpaskan kat kau (tak trkecuali kentut)...
hari ni aku mncutikan diri aku sbb da abes exam...hoooray!!!...haha...tak de la smpai orang gila aku mnjerit sbb exam dah abes kan???spm akan dtg...tu lgi la...kalu spm da abes...kompom aku akan mnjerit mcm krnr sampuk pontianak...time tu kau tau la aku mcm ne sbenarnya....k....bbalik pade tajuk aku...kau nk tau nape aku bosan weh???sbbb aku dok kat umah sensorang je skang ni...hnye btaman kucing , tv and lappy ni..tak de orang utk diajak berrborak..tak kan aku nk ckp dgn dania pulak???kang aku ckp ngn dia dia angguk2 je...tak pun mengiau....gila ke aku nk ckp dgn dia pulak...nk tgk tv??? tak de citer yg dpt mnarik prhatian aku la pulak...bukak laptop aku buat sgale jnis walking...blog walking...fbwalking n sgale2nya walking lah...tapi ttp BOSAN...mntg2 la dah abis final exam buku langsung aku tak sentuh..biarkan melambak dlm bilik tu...ye la kpale aku mcm nk pcah je bila tgk bebuku tu sume..so biarkan aku rest utk bbrape hari ni...act blog..aku pun tak tau la ape yg akumrepek kat kau ni...nth ape2 nth...ni la karya aku bila aku dah naik busan tahap icu ni...semuanya merepk2..kalut n what soever lagi la...

p/s:bye blog...tak sbar nk tnggu family pakngah aku balik dari nz...welcome back pakngah and family...

No comments:

Post a Comment