Friday 14 October 2011

yeah...i got u..

hye blog...peeps.....smalam aku dah dpt ape yg aku nk aku dah ade..tengok ni...citernya cam ni..smalam aku ajak mama ngn auah g JJ sbb bosan dok umah..smemangnya itulah xtvt ujung minggu kte orang....pegi jenjalan..tak kira la pergi memanee pun..sok aku pun ajak pgi JJ melaka yg paling BESAR tu...best wook..sbenarnya bukan nk carik ape pun..sesaja g jenjaln...dan kebetulan ayah aku dah janji kalu aku da abes exam baru boleh beli novel..k fine..skang da abes...so buleh la belikan..dan bila aku sampai je dpn kdaai buku popular tu...ase nk mnjerit aku bila tgk novelyg aku nk tu ada depan mata...kat best seller lagi...aku pun pelagi..trus blari mncanak2 pgi amek novel tu n pusing keliling kedai tu...macam besa la aku..kalu dah juumpa kdai buku mcm kena sampuk hantu buku la aku kan..suma benda aku nk beli..haha..pusing punya pusing aku pun jumpa lgi satu buku...bukan novel pun..buku lat math..so tnpa mlengah2kan masa(ayat nk gempak je)...aku pun amek n tros bayar...smpai je kat kaunter tu , akak casher tnya aku..

-"adik selalu ikut ke cite ni?''
+"erm...buleh la..tapi tak selalu..sbb ada tuisyen..hah kak...ramai tak orang beli buku ni?"
- "ramai..."
owh...baru aku tauyg mmg novel ni jadi kgilaan remaja skarang ni...untung la pnulis dia...dpt royalty msti banyak gila ouwh..

bye..
p/s : sori la cerita saya tak GEBANG mcm citer awak..

No comments:

Post a Comment