Thursday 6 October 2011

cencorot dengan musang

hai blogs...peeeps....nk luahkan lagi kat blog ni...kau tau ape itu CENCOROT ? ape tu MUSANG?aku ade la tgk satu cite ni...citer melayu la..dorang gegaduh..sorang panggil cencorot sorang panggil musang...gila klakar ngek citer ni..tak le bla tol...bile tgk je citer ni msti aku tgelak mc kene sampuk puntianak..haha
pastu skang nk citer pasal exam chemistry pulak...mak oiii...tak le belah soklan cikgu A buat soalan...susah gila...(mana tak susah sape soh aku tak baca buku/)haha...padan muka ...mmg bnyk la soalan aku tinggalkn kosong..bukannya apa..nnti seenang la cikgu nk tanda...tak payah baca.....mak oii sedap je aku kan?/dah la tu..aku dah penat nk mnulis ni..so aku nk g bace buku ag lak..sbb sok ade peksa agama..

p/s:arap2 la soklan sok sng2...chaiyok2..

No comments:

Post a Comment