Monday 10 October 2011

tension!!!!

hai blog...peeps...hari ni ade sesuatu yg buat aku GILA.......tension tahap ICU!!!first hari ni aku ingatkan ade exam biology rupa2nya hari ni ada exam ADDMATHs tau...mak oooiii..tension gilaa...as usual aku smpai je skolah aku akan melepak sekejap kat 4 intelek sbb nk tanye bebudak pandai ni memacam soalan...aku pun dengan selamba mengeluarkan buku bio aku yg beratnya boleh buat tangan aku nk mcm nk patah ni...pastu aku pelik la kan sbb aku rasa aku sorang je yg baca buku bio...orang len sume sebok buat add math...hati aku berdetik jegak..."asal sume orang buat add math ni??bukan hari ni bio ke??"....
nah!!!!hambik kau...tetiba kawan aku tanya aku samaada aku dah buat preparation utk add math ke belum...aku pun dgn pnuh confidentnya cakap..."hari ni bukan bio ke???"..."eehh..bukan la amalina..hari  ni add math la"...amek kau..sedebuk aku kena..masa tu muka aku agak2 mcm keldai la...muka aku MERAH padam kot..aku bila dah dgr ada add math..trus cuak..trus blank kepala hotak aku ni..tak tau nk buat apa...ape2 yg aku belajar sbelum ni dgn huda ngn ekin sume lesap n hilang...kebabooom!!!pastu aku pun masuk la kelas kelas...n amek peksa..and you know what blog...otak aku KOSONG....BLANK..rase nk menangis weh..dah la peksa tu dua jam je..sejam yg ptama aku tak buat ape pun...mase tu aku rasa nk menangis je..memacam doa la yg aku baca..mntak petunjuk pada DIA...pastu baru la datang idea sket2...alhamdulilah...buleh la buat....tapi as usual...mesti ada soalan yg akan aku tinggalkan...hehe...nese la aku..kau tau tak benda yg sama tjadi bila aku jwb exam for another paper...huish..sabar je la...papepun aku dah berusaha semampu aku..untung nasib aku DIA je la yg mnntukannya...


p/s: tomorrow got BIOLOGY...wish me luck...

No comments:

Post a Comment